من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت


دنيا 3رکن داره:
 
اصلأ عاشق نشو1
 
اگه عاشق شدي واسه معشوقت بمير2
!!
اگه مردي،خاک بر سر بي جنبه ات کنن 3

*****************************

هروقت حس كردي تمام درهابرويت بسته شده ودلت پرازقه هست دست ها تو تاجايي كه ميتوني بالا ببر وبا تمام قدرت! بزن تو سرت!!!!!

******************************

هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور مثه عقل، فهم، شعور، درک، انسانیت ،شخصیت، خوشگلی حالا اونایی که دارن مثلا کجا رو گرفتن !؟

******************************

ميازار موري كه دانه كش است كه جان دارد و جانم به قربانت ولي حالا چرا عاقل كند كاري كه باز آيد به كنعان غم مخور كلبه احزان شود روزي ز سر سنگ عقابي به هوا خواستن توانستن است

******************************.

خر بال دار دیدی؟
صددرصدنه...
پس خیال پرواز رو ازسرت بیرون کن

******************************

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید پایین رو بخوانید
.
.
.
.
اعتماد به نفست منو کشته
فکر میکنی شوهر گیرت میاد که عروس شی !!؟؟

******************************

دوستان خوب مثل تیکه های پازل هستند که اگه یکیشون نباشه پازل کامل نمیشه
توی کی از اون تیکه هایی که هیچوقت نیستی و گند زدی به پازل

*******************************

////////////////////// //
سرشمارى ترشيده هاست قربون دستت يه خط بكش بده بعدى

***************************************

سلام هر جاهستي يه زنگ به من بزن خيالم راحت بشه؛ آخه شنيدم از قصابي عباس آقا يه جيگر دزديدن نگرانت شدم

 **************************

دوستت دارم. دوستتدارم . دو ستت دارم. دو ستتدارم... دارم تمرین خوشنویسی می کنم.جدی نگیریا!!!

***********************************

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت بکشش... اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

**********************************

دلم میخواد تاب بازی کنم میشه بیام تو ذهنت؟؟!! آخه شنیدم ذهنت تاب داره

***************************************!

از رخش رستم به الاغ ملانصرالدین اگه در دسترس هستی
.
.
اسم اس بده...!

**********************************

هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
.
هیجان زده نشو ! پشت یه کامیون نوشته بود

************************************

امروز جمعه است ، گفتیم یادی از اموات كنیم
.
.
.
.
چطوری جنازه ؟!!

************************************

اگه کسی دستهات رو گرفت و قلبت لرزید، عجله نکن...
شاید بابا برقی باشه!

***********************************

شنیدم آبروریزی کردی ، رفتی توی آسانسور گفتی به سلامتی آقای راننده صلوات !

**********************************

خرسها با یه ظرف عسل خر میشن... اسبها با چند حبه قند... طوطی با تخمه... سگ با استخوان ...مرد با زن زیبا ...زنا با یکم تعریف ... راستی برات موز خریدما

یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن……….

**********************************

خیلی بی فرهنگی و بی شعوری
.
.
.
.
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه!

*****************************

سلام خوبي؟ يه کار تو مرغداري برات پيدا کردم .
کار سختي نيست فقط وقتي مرغها رو سر ميبرن بايد جوجه ها رو دلداري بدي

***********************************

پنج حقیقت مهم زندگی:
  اول:بازبونت همه دندوناتو نمیتونی لمس کنی

دوم:اونقدراحمقی که الان داری این کاروامتحان می کنی

سوم الان نیشت بازه

چهارم اونقدرخری که داری بازم می خندی

پنجم:الان تو فکر اینی که اینو واسه یکی احمق تراز خودت بفرستی

 

****************************************

جهت ترویج فرهنگ اشتغال زایی ، هم اکنون شما به سرکار رفتید!

*******************************************

# این علامت حاکم بزرگه . . .
لازم نیست احترام بذاری تو از خودمونی
.
.
.
زمبه !!

********************************************************

برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی
خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائی

نرو پایین سر کاریه
.
.
.
نرو
.
.
.
نرو
.
.
.
سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی ، من این پایین منتظرت بودم.
می‌خواستم بگم : مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

******************************************

عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت
باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری
تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق
مگه نه رفیق … !؟

********************************

خیلی وقته که کسی خر نشده
واسه تو كسي ، دلش تنگ نشده

********************************

چشم ها رو شستم
جور دیگر دیدم
باز هم سود نداشت
.
.
.
تو همان كره الاغي بودي همچنان هم هستي

*************************************

دوست دارم امشب بپرم روت و تا صبح همه جاتو بخورم
.
.
.
.
ارادتمند شما پشه

 ***************************************

هر جا سخن از اعتماد است من هر هر می خندم

***********************************

تو قشنگترين گل دنيايی صبر كن
پرچم كمك داور بالاست قبول نيست افسايدی

***************************************

؟....................... ؟ ....................... ؟ ...................... ؟
.
.
.
ديدم بيكاري اينا رو دادم براش سوال پيدا كني

******************************************

الان توى اخبار شنيدم يه ميمون توى تصادف كشته شده! خيلى نگرانتم ؛ يه

اس ام اس بفرست تا بفهمم سالمی

********************************************

عر عر عر ، به من میگن خر!
یه عمرمن خرهستم!
همیشه باربرهستم!
خری که میگن من هستم!
گوشی موبایل به دستم!
درحال خوندن هستم!

**********************************

عاشق اونی نیست که تو سرما واسه عشقش آتیش روشن کنه
عاشق اونیکه تو سرما کتشو بده به عشقش
خودش سرما بخوره بره دکتور
۶ تا امپول بزنه تا دیگه از این غلطا نکنه!!! 

***********************************

تو توى دماغ من چكار ميكنى؟
جنبه شوخى داشته باش
ميخواستم بگم تو نفس منى

****************************************

اگه يه شاپرك دنبال يه گل خوشبو ميگشت ؛ تو رو خدا نگو من كجام

************************************

يه قابلمه عشق تقديم به تو
عشقش مال خودت ، فدات شم قابلمه شو بشور بيار

 ******************************

وقتى چشماى درشتت رو به من ميدوزى و با لبهاى بزرگ و صداى رسا واسم آواز ميخونى از هميشه بيشتر دوستت دارم
زيباترين قورباغه ى زندگيم

*********************************

جيگرم! نفسم! عشقم! نازم! زندگيم!خشگلم!ماهم! فدات بشم !بميرم برات اله ي! خب ديگه بهتره از جلوي آينه برم كنار!!!

*************************************

تا ميمون از باغ وحش فرار ميكنن ! اوليش ميره آفريقا دوميش ميره هند سوميش هم داره اين پيغام رو ميخونه3

****************************************

می دونی حد فاصل خنده و گریه چیه؟
.
نمی دونی؟
.
دماغه

*******************************************

نميدانم تا كدامين طلوع خواهم ماند و در كدامين غروب خواهم رفت ولى دوست دارم تا آخرين لحظه بودنم تو رو سر كار بذارم

**************************************


SMS.
اون پایین 2 تا
.
واست نوشتم برو بخون حالشو ببر:.
..

..

..

..
SMS/SMS

 


نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت16:09---26 مهر 1390
salam duste abnabati jaye shoma beine baqiye abnabatiya khaliye montazeretam zud biya dir nakonmi k az q03 ab misham link ham mikonam nazar yadet nare:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:اس ام اس سركاري,اس ام اس بامزه, توسط محمدصیرفی